Mina kärleksvisioner

Jag har länge velat få ut mina funderingar och värderingar till fler människor än mig själv och dem i min närhet, men det har aldrig blivit av. Denna blogg kommer att bli mitt första seriösa försök att få ut mina tankar till allmänheten. Jag och några vänner har en studiecirkel med teosofi som huvudämne, men vi har inte riktigt kommit igång med den. Just nu arbetar vi med att få upp affisher här i kalmar och även göra en hemsida med vettiga länkar till artiklar, dokumentärer, alternativa informationskällor, men även eget skrivet material. Det är i samband med detta som vi skapade våra bloggar. Med denna blogg vill jag uttrycka mina åsikter inom politiken, mina tankar angående andlighet, intressanta frågeställningar i existensiella frågor och aktuella globala händelser. Jag vill även uttrycka hopp och visioner för framtidens mänsklighet i en tid där krig, svält, pengar och maktbegär har en alldeles för stor roll. Jag hoppas att ni finner detta intressant och fortsätter läsa. // Martin Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0